hos emmmaa

Halluee, sitter hemma hos emma nu och vi ska alldeles strax sätta på en film och bara ta det lugnt. Tänkte vara ute och chilla ikväll men vi var bara inte alls sugna på det och det var ganska kallt ute så vi bestämde oss för att bara ha en lugn myskväll! :)

Tidigare idag var vi på Lager 157 och shoppade liite, köpte ett par solglasögon men har inte riktigt lärt mig att tycka om dom än. Som det alltid är när jag köper saker tar det ett tag innan jag börjar använda det och börja tycka om det.. (ja, jag är lite konstig)

Här kommer lite fina bilder på lite fina tjejer







Kommentarer
Postat av: STH

Komiskt, satt just på några nya byxor, typ för första gången, som jag köpte för ca 8 månader sen, sätter på datorn och läser detta inlägg...



Lager 157, slående häftigt företag, precis rätt! Kommer att komma ihåg dom!



Gällande valborg...bilderna på fina tjejer...då slår mig FIRE:

http://www.youtube.com/watch?v=d5PoIrcyd34&feature=related

2011-05-01 @ 19:10:45
Postat av: emma

Älskar dig Matilda :DD

2011-05-02 @ 14:50:34
URL: http://estevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0