lågt blodtryck kan gå och dööö

Ingen skola för mig idag, sov inte så mycket vilket ledde till att jag vaknade med världens yrsel och kan knappt gå utan att det känns som att jag ska svimma.. aaah, hatar att ha lågt blodtryck! men ah, ikväll kommer det vara bättre som tur är (y) får se om jag orkar/får åka till sportlife och träna ikväll eller iiickee. 

Nu ska jag berätta om min morgon, jag var inte med om en vanlig sådan ska ni veta...... somnade om efter att mamma tittat till mig och sen ringde och sjukanmälde mig. Sen när jag vaknar några timmar senare hör jag att det är ngn nere i källaren men tänkte att det var mamma eller pappa som slutat tidigt eller ngt. Går på toa och då är det ngn som rycker i handtaget och sen mumlar med en främmande röst - trodde det var en mördare som skulle döda mig haha.. 

tog några minuter innan jag vågade gå ut och sen när jag gjorde iordning frukost inser jag att det är gubbarna som borrar bergvärme som är där ute och håller på, aah det var läskigt! :(

Här kommer en asgo låt!


Kommentarer
Postat av: Stockholmare

Med en sådan morgon gissar jag att stubinen inte är lång just nu. Nöjer mig därför med att hälsa bruden att jag hoppas du snart mår bättre igen!!

2011-04-13 @ 14:34:34
Postat av: ronja

hjälp mig med förslag till min blogg!

gå in och kolla och ge ditt förslag! :)

2011-04-13 @ 20:38:28
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0