min dag + kväll!

Haft ännu en mysig dag på praktiken, alla barn är ju så otroligt söta! Slutade två och drog hem och solade lite grannaa, satte mig här vid datorn och har snackat med lite olika folk hehu. :) ska alldeles strax äta mat, lasagne! mamma är typ snäll emot mig idag, hon köpte en jättesöt rosa lampa till mitt rum plus att hon lagar min favvomat, hehu det är awesome! (a)

Ikväll blir det antingen grillning i lerum med goa folk eller chill i alingsås med alicia, filippa och elin! det återstår att se haha, nu ska jag iaf äta hejdooo! 


can't stop smiling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte varför jag just förväxlade midsommarafton med valborgsmässoafton:

http://www.ugglemor1.se/Year/valborgm-sv.htm

Observera den tyska kopplingen :)

Bra länk till info om våra helgdagar eftersom det också finns engelsk text:

http://www.ugglemor1.se/Year/holiday.htm



Trevlig Valborg!

2011-04-29 @ 21:27:20
Postat av: Anonym

By the way....

Du har varit bort i Frankrike. När du kommer hem blir det ny lampa och lasagne.

Bara att konstatera, mamsen har saknat dig och ev. också varit lite orolig.

Gör nått gulligt tillbaka! :)

2011-04-29 @ 22:41:29
Postat av: Anonym

By the way....

Du har varit bort i Frankrike. När du kommer hem blir det ny lampa och lasagne.

Bara att konstatera, mamsen har saknat dig och ev. också varit lite orolig.

Gör nått gulligt tillbaka! :)

2011-04-29 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0