på lektioooon.

Sitter på samhällslektionen och lyssnar på när våran vikarie prata om ekonomi, inte roligt nånstans.. :( väntar tills klockan ska bli två..då ska vi kolla på esteternas föreställning :D det ska bli lite kul sådääär. Btw så gick mitt prov värsta bra!

Nu till ngt annat, fick en kommentar i ett inlägg om frågan vad jag skulle göra i Frankrike och hur länge jag skulle vara borta, det kommer jag ändå skriva senare i veckan meeen, jag tycker du borde svara på vem du är eftersom du kommenterar väldigt ofta och alltid är anonym. Skulle vara kul att veta vem du är :)

Kommentarer
Postat av: Stockholmare

Fick plötsligt mycket bråttom till det mesta. Måste vika reklamerna som ska till tidningsinsamlingen....



Rättvist va du säger, du får ett e-brev ifrån mig (lovar inge hushmail) så fort du kommer hem ifrån Frankrike!

2011-04-12 @ 14:20:27
Postat av: johanna

- Jättekul att du är med och lycka till! :D håll utkik! :D

2011-04-12 @ 21:25:20
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Håller med, samhäll är inte roligt!

2011-04-13 @ 16:53:35
URL: http://jennnifercarlsson.blogg.se/
Postat av: Stockholmare

Det här är väl lite som att behöva gå in till rektorn efter gjort något extra ordinärt ? :)



Men jag (chicken-shit) har börjat snickra på ett brev:

7 A4 sidor med föredrag å dokumentation om att jag inte är någon kvinnoplågare, massmördare eller inbrottstjuv.

Efter det är det dags att be om ursäkt 123 gånger om allt och inget.

Efter det kan det väl bli en 2-3 rader om mig själv. :)



Dvs. tänkte hålla vad jag lova å skicka in ett brev till din Hotmail adress i natt eller under förmiddagen imorgon.

2011-04-13 @ 20:51:28
Postat av: Stockholmare

Lyckades nog spänna mig till den grad igår innan jag skickade dig brevet att blodtrycksmedicinen tappade funktion. Så sen på natten sov jag ungefär som du (Skakningar, frossa, svettas. ).

Fast jag skrattade mestadels åt det. Liksom fan va klen människans kropp egentligen är! :)



Hälsa Frankrike....

2011-04-15 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0