hej torsdag!

sitter och pluggar lite halvt, är typ klar med det jag hade tänkt plugga på idag :) känns som fredag men jag vet inte varför, alla veckor brukar gå så fort men denna har gått ovanligt segt! o: och jag kom på att det är nästan bara en vecka kvar tills jag åker till frankrike! (nästa lördag) helt sjukt vad tiden gått fort, men ååh vad jag längtar!

idag hade jag ett prov om handikapp, det gick inte såå bra hehe.. men hoppas på att jag klarar g! så jävla mycket som händer nu så man orkar/hinner inte plugga till allting vi har vilket gör mig gaalen. Varför ska alla lärare sätta alla prov och inlämningar under samma veckor? 

well, nu ska jag gotta mig med att snacka med goa folk på msn och lyssna på musik! btw, hittade mitt läppsyl som försvann för några dagar sen, överlycklig!


alicia, nea & elin - jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Stockholmare

* "Varför ska alla lärare sätta alla prov och inlämningar under samma veckor?" *



Fråga dom!

Det kallas för samarbete och dialog



Dialog och samarbete ger framgång

http://www.e24.se/toppjobb/karriar/dialog-och-samarbete-ger-framgang_2290341.e24

2011-04-07 @ 23:43:48
Postat av: Anonym

Vad är orsaken till att man får ett hetare temperament tror du?



Jag skriver om sex och kärlek ifall du är intresserad! :)

2011-04-08 @ 08:36:07
Postat av: Erickah

Hej! Intresserad av en ny mascara? Kika då in hos mig och spana in den nya tävlingen om en Lash Architect 4D! http://www.snackaomsex.nu

2011-04-08 @ 10:41:37
URL: http://www.snackaomsex.nu
Postat av: Stockholmare

Kommentar på kommentaren ovan



Tänk positivt! Byt negativ energi emot positiv! :)



2011-04-08 @ 11:11:17
Postat av: Stockholmare

Trevlig fredag Matilda!



Ottar är en seriös tidning/nyhetsbrev ifrån RFSU som kan beställas gratis igenom att mata in sin e-postadress längst ner på sidan till höger:

http://www.rfsu.se/sv/Sex-och-politik/Ottar-rapport/64-2011/Unga-gnider-och-smeker/



2011-04-08 @ 15:52:54
Postat av: MyzaaN

så gör lärarna på min skola, dem förstår inte när man säger till dem heller .P

2011-04-08 @ 21:36:18
URL: http://myzaan.spotlife.se
Postat av: Stockholmare

Jo, problemet är att alla inte än lärt sig vad samarbete och dialog betyder.

Nästa steg är väl ett Hushmail :) till utbildningsförvaltningen i kommunen, alternativt skolverket. Men det kan vara bra att kontakta en LOKALPOLITIKER (Någon nära där man bor) för stöd.

Oavsett politisk färg, brukar LOAKLPOLITIKER faktiskt vara mån om att hjälpa invånarna.

Beskriv vem är du, vad är problemet, varför är det ett problem och rekommendera förändringar.

Va hela tiden lugn och saklig, samt tänk på att desto mer seröst förbered man är, desto mer troligt är det att politikern lyssnar. Har du tagit dig tid i en fråga, kommer många lokalpolitiker tycka att han/hon också ska göra det.

2011-04-09 @ 13:08:35
Postat av: sanna och wilma

Ha en härlig söndag, kära du! :-)

2011-04-10 @ 16:51:22
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: Stockholmare

Får man (Med tanke på att du inte gillar anonyma j..lar) fråga (Kanske om man lägger till ett magiskt ord) SNÄLLA vad du ska göra och hur länge i Frankrike ?



Passa på och smaka på alla goda ostar i Frankrike, så det finns anledning att gå till sportlife när du kommer hem. Verkar ju inte finnas så mycket annan underhållning i Alingsås (Förlåt, rår inte över det, medfödd Stockholms gener) så det gäller ju att se till att ha anledning att gå dit, annars ryker väl all fritidssysselsättning (?)

2011-04-12 @ 11:14:05
Postat av: Stockholmare

Hoppas verkligen :) du fick möjlighet att testa dom där franska ostarna jag nämnde tidigare i den här tråden. :)



Det har hunnit bli mycket varmt och fint väder här uppe sen du åkte. Välkommen hem!

2011-04-26 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0