förstår inte hur jag lyckas hålla mig vaken..

Måste bara säga att jag älskar att gubbarna som skulle fixa elementen gjorde så att varmvattnet försvann, var jätteskönt att tvätta bort sminket i kallt vatten :) men nu chillar lite i sängen och pratar med gött folk på msn och facebook haha!

Idag har jag haft en go dag, provet gick helt okej och efter det tog jag bussen ut till maryd med filippa, vi hälsade på våra tvillingar och lagade mat och flummade osv som vi brukaaaar, hehu. Åkte till kyrkan och träffade alla söta barn, sen träffade jag filippa igen och vi åkte och handlade lite med min kära familj och sedan åkte vi och köpte fika med john.

Nu borde jag sova, suttit med detta inlägg några timmar nu men aldrig skrivit klart det.. aaah, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0