As I though, kan knappt gå idag..

Jag vaknde helt stel och hade supermycket träningsvärk imorse. Gör asont när jag går och när jag böjer knäna för att sätta mig ner/ställa mig upp och vi ska inte tala om hur det känns när jag går i trappor, åh fyyyfan! Typiskt att jag måste gå upp för en hel del trappor idag då.. :):):) 

Ska alldeles straxx gå ner till bussen och åka till terminalen och möta Sara så tar vi en annan buss tillsammans till skolan! Sen där kommer vi ju träffa alla andra man inte sett på ett tag, kommer bli super! Får se vad jag hittar på efter skolan, ikväll blir det iaf S-core på Sportlife, varför matilda..?



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt:)

2011-08-23 @ 19:48:03
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0