Chillar på livet lite bara

Kom hem för lite mindre än en timme sen och när jag kom hem stog pappa och lagade mat, Spätzle som är en tysk maträtt som vi äter hemma lite då och då. Det är faktiskt en utav mina favvorätter hehu! Aja, efter vi hade ätit det blev det lite kaffe. Helt underbart att ta sig en kopp efter en lång dag då man är riktigt trött haha..

Denna kvällen ska jag baara sega och sen gå och lägga mig tidigt för en gång skull! Behöver sova för att orka vara igång med alla barnen varje dag, men om man tänker bort hur trött jag är så är det supermysigt att vara ute på läger med alla barn!



vad smal jag var när jag var liten :):)

Kommentarer
Postat av: Conny

Äh, så mycket har du väl inte växt sen den bilden togs! :)

2011-08-15 @ 18:46:32
Postat av: Conny

Undra om du förstår om jag säger att du lever ganska nära ditt tyska ursprung/påbrå (?)



http://www.youtube.com/watch?v=nwI9KXyguHc



http://svt.se/2.33538/1.2503052/baltisk_sjalvstandighet_firad_pa_norrmalmstorg



Krig och elände skapa distans och förlorade kontakter...

2011-08-15 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0