den fjärde augusti

Sitter hemma och har precis satt på lite kaffe till mig, mami och papi. Bara Jonatan som inte tycker om det i våran familj så han får inget haha.

Idag har jag gjort lite olika saker, vaknade hos Alicia vid tolv typ och vi åt, fixade lite saker och vid två åkte Alicia, hon skulle åka till Åmål den fisen så bror kom och hämtade mig (han har fått körkort nu vilket är toppen! hihi) så åkte vi till maxi och småhandla och sen åkte vi hem!

Var nere vid lekplatsen en sväng förut och tjötade lite med mina twins, Linnea och Elin. Mysigt eftersom jag inte träffat dom på några dagar hehu :) drar kanske ner och träffar dom lite senare idag också om jag pallar, är rätt seg och skulle kanske med mami och papi på ngn grej men får se om jag orkar det också haha lat..

Nu blir det iaf kaffe! lägger in två bilder från de senaste dagarna just för att visa att jag varit nyttig och ätit frukt ist för godis & chips mohaha :D




Kommentarer
Postat av: Conny

Du har en länk till “Stinas blogg” som leder till dit pepparn växer. :)

Fruktsalladen ser väl helt ok ut, framförallt då det är varmt ute!!!

Möjligtvis fattas lite gräddglass och kolasås....en kopp espresso. :)

2011-08-04 @ 23:01:57
Postat av: Conny

Jag har skickat över länk till bilder m.m. till din Hotmail.

När bror din fått körkort och det är sommar så gissar jag han känner sig ganska så xxx (du vet vad) (?)

På Söndag morgon bär det av i en vecka till Gotland (Tommy körberg, Roma teatern m.m.). Då ska man “testa” att köra i mörkret på natten på vägar utan gatubelysning. Det är “kul” för en Stockholmare....

2011-08-05 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0