Död

Hej, världens mest otränade tjej här. Herregud asså vilket jobbigt pass jag var på förut eller, det märktes verkligen att jag inte tränat på länge.. när jag hade orkat mig hem tog jag världens mest underbara dusch och sen ringer min käre bror och tjatar på att jag ska cykla ner och ge han och hans kompisar tändvätska för att dom skulle grilla.

Och eftersom jag är världens bästa lillasyster så cyklar jag ner (dubbelt träningspass för jag är helt stel i mina ben!) och ger dom den. Skulle bli rikligt belönad så kan ju kräva något sen i framtiden då jag behöver något hehu.

Har fått i mig lite mat och ligger nu i min säng och är helt slut, ska sova om en stund och imorgon blir det en kort skoldag som börjar vid tolv som tur är, då får man lite sovmorgon iaf! Har inget mer att skriva så vi hörs imorgon, puss & godnatt!


inte från idag hehee

Kommentarer
Postat av: Conny

Jag ler, inte åt din smärta utan för ditt mycket fint skrivna inlägg. Du skrev ohämnat ifrån ditt hjärta, det kan då inte bli annat än slående!

Kan det va så att det blir ett till sådant inlägg imorgon/idag..... träningsvärk ?



http://www.youtube.com/watch?v=FeIrYiO-LnY



2011-08-22 @ 02:32:50
Postat av: Conny

Kommer ihåg hur folk skämtade om Lena Philipssons "Det Gör Ont" här efter att den spelats på melodifestivalen (länk ovan). Att låten skulle handla om självförvållad smärta, sex där bak/baken :)

2011-08-22 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0