För trött för att skriva något egentligen

Har ingen ork eller lust att skriva här men jag gör det ändå, är ju rätt snäll. Idag har jag varit i skolan från 11:30 till 14:30, skönt med en kort dag! Hade psykologi och det var rätt tråkigt eftersom vi mest lyssnade på när läraren pratade men det blir väl annat (hoppas jag) på de kommande lektionerna. 

Efter skolan åkte jag och mötte Filippa och vi tog en liten träningsrunda inne på Sportlife, en väldigt försiktig träning blev det för min del eftersom jag fortfarande knappt kan gå sen i söndags.. Efter träningen gick vi hem till Filippa och lagade mat, åt den och sen åkte vi och storhandlade mat och skjildes åt vid halv åtta då jag tog bussen hem.

Tack för dagen Filippo, har saknat dig!


söt

fick även njuta av lite ostkaka på kvällen som min bror lämnat åt mig, muuums!♥

Kommentarer
Postat av: Sasha

Så roligt att storhandla, älskar att handla :D

2011-08-24 @ 08:33:05
URL: http://sashas.se
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Jag var i Göteborg, gick på liseberg, träffade barndomsvänner och även nya fina människor, till och med bloggläsare!! Haha det trodde man aldrig. Men det var i alla fall grymt nice, vad har du gjort i sommar då?



Usch vad jobbigt med skola, jag började idag och är redan less.. Men vilken "årskurs" började du? Kram ♥

2011-08-25 @ 00:18:24
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0