försov mig..

Vaknde 4:40 trodde jag.. men tydligen så var det 5:40 som jag hade satt klockan på men trött och efterbliven satte jag om alarmet och sov vidare och vaknade inte förens nu. Ååh orkar inte asså, hatar att försova mig! dock har vi bara två lektioner idag så skiter i skolan idag hehe. Slutar om två timmar och missar inte såå mycket så ah, ska chilla en stund nu och sen ta mig vidare till Sportlife.

Fattar ändå inte hur jag kunde försova mig så länge, mamma och pappa brukar ALLTID komma in och fråga när jag börjar om dom inte har koll på det men nu lät dom mig bara sova vidare haha..? snäällaaa dom är! :( aja, ska slå en pling till mami nu så hon får sjukanmäla mig så att jag inte får frånvaro, skriver kanske något mer innan jag åker och tränar, hejdoo!


inte alls ny bild men ändå inte så gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0