Godmorgon!

Min första sovmorgon på typ fem dagar, inte lite gött eller! Har segat mig igenom denna morgonen, ätit lite frukost och så. Idag var det tänkt att jag skulle åka in till Gbg och kolla Öis-Ik Sleipner men mamma kunde inte köra dit (går jag med henne och pappa betalar dom hehe) och jag pallar inte betala själv på matchen haha.. är pank! :(

Får se vad jag hittar på idag då, träffar väl tjejerna ikväll som vanligt. Får dock se vad vi hittar på, blir nog super vilket som! Förlåt för alla tråkiga bildlösa inlägg.. men jag har typ bildbrist vilket suger! Men ni kan få en bild ifrån Taizé som jag saknar något så otroligt mycket.


Cause I'll doze off safe and soundly, but I'll miss your arms around me

Kommentarer
Postat av: Conny

Bildbrist?

En bild säger mer än 1000 ord säger ordspråket.

Testar lite med bilden du la in. Ok, innan hjärnan går igång “Nakna tjejer i ombytesrummet”.

När hjärnan tar över “Va rent det är i det här ombytesrummet”, “Det du gör med fötterna är fascinerande” samt “Varför är luvan på inomhus. Vill du säga något med/om din tröja/jacka”.



Vad sägs om att ta en bild (Om du vill och när du har tid) på den för dig mest vackra och betydelsefulla platsen i länet / "verksamhetsområde" ?

2011-08-16 @ 02:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0