HALLÅDÄR

Kom rätt nyss hem från stan där jag varit med Nea, Elin, Emma och Elvira i några timmar - lika kul som vanligt. Vi pratade, skrattade, flummade, åt osvosv. Ska jättesnart hoppa in i duschen och sen sova, är supertrött!

Jobbade ju idag, på ett dagläger med 7-12 åringar. Det var rätt mysigt och kul och så men var så trött och seg så blev lite jobbigt men det ska nog bli bättre resten utav veckan!

Kommer uppdatera rätt dåligt nu under veckan eftersom jag börjar jobba vid åtta och inte kommer till stan förens fyra och då kanske jag träffar ngn, men ska göra så gott jag kan! Ska iaf hoppa in i duschen nuu, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN BLOGG<3

2011-08-08 @ 23:31:53
URL: http://missyt.myshowroom.se
Postat av: Conny

Snart dax för skolstart också va?



E-postar en länk med bilder till dig snart...

2011-08-14 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0