Hemma efter första skoldagen hehe.

Har haft en asovärd dag i skolan idag haha. Började ju vid tolv och då samlades alla tvåor (haha, känns så konstigt att jag går i tvåan nu..) i aulan och så gick vi klass för klass till klassrum och pratade lite + fick lite information och skåp och så. OCH JAG FICK UNDERSKÅP IÅR IGEN?? ååh orkar inte det hah.. 

Efter skolan som slutade vid typ ett chillade jag med Elvira i några timmar, vi var i skolan en stund och sen drog vi till stan och efter det hamnade vi på Max hehe. Åkte hem med fyrabussen och har inte gjort alls mycket sen jag kom hem, kommer jag inte heller att göra. Känner mig helt handikappad med den här jävla träningsvärken så drar till gymet imorgon istället för ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Conny

Det märks att skolarna och folk kommit tillbaka, man fick plötsligt sysselsättning värre.

Hoppas du mår bra!

2011-08-23 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0