Hemma från en superkul vistelse i Hamburgsund

Resan dit igår sööög för den var så otroligt tråkig så jag vet inte vad. Men iaf, när jag kom dit mötte Emma, Elvira, Jakob, Max, Kristoffer, Rasmus och Tom mig och vi gick och handlade lite på Ica. När vi hade kommit till huset som vi bodde i chillade vi, vissa spelade fifa andra spelade kubb och sen satt vi ute och myste och pratade. Vi hade en superkul kväll och jag somnade inte förens fem haha..

Idag åt vi frukost, städade vi i huset, köpte picknick till tågresan och åkte buss och tåg hem i sammanlagt typ fyra timmar.. vääldigt mycket roligare idag! Orkar inte skriva så mycket mer, kan bara säga att jag hade det toppen med två utav de bästa tjejerna plus ett gäng goa killar! puss




Tog bara lite bilder idag, tyvärr. Men det är tre bilder på tre trötta tjejer!

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vilken fin blogg !

Kolla gärna in min !

2011-08-19 @ 11:43:28
URL: http://ccelo.blogg.se/
Postat av: Conny

Ugh, en riktigt kall natt här, sommaren har nått sin vändpunkt.

Ta det lugnt dom sista dagarna innan skolan, å njut av morgonkaffet ute i trädgården!



2011-08-19 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0