Idag ska jag träffa min bästis

Känns som det var evigheter sen jag träffade Alicia, dock var det i torsdags senast.. men efter tre dagar utan henne har det gått en evighet just för att vi brukar träffas i princip varje dag! Idag blir det en shoppingdag i Gbg fast skulle hellre vilja ligga ute i solen och steeeka menmen. 

Är sjukt fint väder nu och hoppas på det de sista veckorna på lovet också, blir ju alltid så att det först är varmt sen kvavt och sen regn buhu, då blir det tråkiga dagar :( 

Kommer hem om ett par timmar, skriver antagligen här igen dåå. Puss och kram, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: alicia.

älskar diiiig, bäästis <3

2011-08-01 @ 19:56:15
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/
Postat av: Conny

Jag tycker om när det är fint väder dvs soligt och varmt. Men jag klarar däremot av hälso skäll inte av värmen nått vidare. Svettas som en stucken gris å får anstränga mig för att inte göra eller säga dumheter :)

Men jag tror kvinnor gillar värmen mer än män. Kolla på bussarna t.ex. kör en man åker kylskåpsventilationen på å kör en kvinna har man en finsk bastu. Kvinnor också mer positiv till att vara ute på sommaren. Svär inte på att jag har rätt, men ser så ut i min omgivning.

2011-08-02 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0