Myser med en gosig filt medans regnet bara ööser ner där ute

Det ENDA bra med regn är att när det regnar massvis ute älskar man att veta om att man sitter inomhus och har det gött. Annars finns det inget bra med regn.. MRL gick mycket bättre idag än förra veckan, men det var ju fortfarande jobbigt men ah.

Efter passet kom Jonatan och hämtade mig och vi åkte hem. Så himla skönt nu när han fått körkort så kan jag bara ringa på honom när det behövs hihi.

Imorgon börjar jag inte förens tjugo i elva, fast funderar på att börja ett istället hehe. Ah, vi får se vad jag gör! Kommer iaf få sovmorgon vilket är aaasgött. Nu ska jag chilla lite vid datorn och så småningom krypa ner i sängen och sova, nana gott allihopaa. puss & godnatt!


ville bara visa min otroligt snygga outfit atm, haha..

Kommentarer
Postat av: anna

så fina mjukisskor var är de från??

2011-09-01 @ 19:14:25
URL: http://aanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0