Sista veckan på sommarlovet

Om exakt en vecka börjar skolan, inte kul alls. Det enda roliga är att träffa alla saknade personer och så kan jag väl erkänna att det är rätt skönt att ha en vardag eller hur man ska säga. Men alla läxor och lektioner hade jag gärna skippat :( dock slipper jag matte vilket är sjuukt gött!

Men denna sista veckan ska jag göra till en bra sista vecka på lovet. Kanske drar jag, Emma och Elvira till smögen på onsdag och stannar en natt. Vi ska festa och chilla med några killar som Emma känner. Blir antagligen lite fest och så i helgen baara för att det är sista helgen! kommer nog bli en bra sista vecka :)


bild från en mattelektion i skolan, haha glada tjejer!

Kommentarer
Postat av: Conny

Kamping i husvagn och tält, resa till Grekland, träffat mormor/morfar samt kusin/moster, sommarjobbat och täljt första barkbåten samt härjat med kompisarna låter väl som godkänt gällande att utnyttja sommarlovet till saker man annars inte kan göra. Är du utvilad och med full kraft för en ny termin då ? Tror godkänt gällande det också, gäller bara att se till att komma i säng i tid de sista dagarna innan måndag också! :)

2011-08-16 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0