Tröttare än någonsin

Somnade inte förens typ fyra inatt men hade en rolig kväll med gött folk! Var först hemma hos mina tvillingar på krök och drog senare vidare med Nea och Emma till min bror och hans kompisar sen vidare till någon rätt tråkig fest med asmycket typ 20-30åringar (HAHA) så vi fick inte vara kvar där :(

Åkte hem vid ett idag, duschade, åt, fixade mig och drog iväg ut till Färgengården vid halv tre där det var möte inför daglägret som börjar imorgon. Mitt enda jobb denna sommaren och det kommer väl bli helt okej men föredrar hellre att gå upp vid elva-tolv..

Menmen måste typ gå och lägga mig nu om jag ska orka gå upp vid typ halv sju-sju imorgon.. godnatt mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: lineja

jag är fortfarande vaken :(:(:(

2011-08-08 @ 01:41:47
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: Conny

Hemma rent fysiskt ifrån Gotland nu, men inte hemma på något annat sätt riktigt än :)

Det är säkert inte helt fel att prova på att jobba lite va (Än så länge har jag inte dött av det) ?

2011-08-12 @ 12:17:29
Postat av: Conny

30 åringar betyder firmafest?

Tji ungdomar kan slänga sig i väggen, finns inget "värre" än en firmafest. Å kvinnorna är inte bättre/sämre än män!



Jo, 18 års gräns är minst sagt rimligt!

2011-08-13 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0