One more reason, I should never have met you, Just another reason, I could never forget you

Hej igen efter två dagar :) Lördag kväll blev en kul kväll, åkte inte till Emma utan jag, Emma, Elvira, Alicia och Linnea åkte hem till Hannes där han, Hector, Marcus och Hannes lillebror var (Johanna kom också efter ett tag). Vi chillade, dansade, hoppade studsmatta och bara hade det kul hela kvällen! Ja, Emma och Elvira tog tre-tåget hem till Emma och nanade där.

Igår var jag med Emma hela dagen och på kvällen träffade vi Adam, Max och Kristoffer och senare också Alicia. När killarna åkt hem åkte vi tjejer och hade en chillkväll och kollade på en asäcklig skräckfilm som gick på tv, uuuh.. :( men vi somnade trots den och hade en mysig kväll!

Idag var jag med Emma och Elvira i några timmar, vi kollade lite kläder, planerade lite saker och bara chilladee. Men drog hem rätt tidigt eftersom mamma ville ha hem mig för hon ville ha en myskväll med mig ikväll! Slänger in lite bilder från de senaste dagarna här nedanför :)


min melonas från i torsdags, var tvungen att ta kort på den när de andra åt glass (a)

På bussen till Hannes i lördags!



de tre sista bilderna är alicias! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0