19e augusti

Ligger som vanligt i sängen och dricker mitt kaffe, sov till typ halv tolv idag men hade kunnat sova mycket längre om inte pappa ringt och väckt mig.. Imorgon kommer jag inte få sova länge för då kommer mamma och pappa tjata på mig tills jag kommer upp. Menmen, det är nog rätt bra att börja vänja sig inför skolan hehe.. dock börjar jag vid tolv på måndag! 

Liite sugen på skolan faktiskt, men absolut inte på de tidiga mornarna och så :( aja, planerna för idag var att träffa min ängel alicia men det har hänt lite saker så vi får se vad som händer! Kan ju nämna att vädret inte är så¨party idag, det bara öööser ner med regn :(


Bild från i tisdaags.

Kommentarer
Postat av: Conny

Ugh, ett diplomatiskt sätt att säga att mitt tips om att dricka morgonkaffet ute i trädgården inte var så lysande :) (En bild säger mer än 1000 ord) :)

Det där regnet kom över Stockholm och mig också några timmar senare när jag var ute i ingenmansland och motionerade/cyklade ca 40 min ifrån civilisation.

Diplomati för övrigt, är att kunna be någon att dra till helvetet på ett sådant sätt att personen ser fram emot resan :)



2011-08-19 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0