äääntligen jullov!

Har längtat en del till denna dagen kan man säga! Hade en liten julavslutning idag i skolan och efter det gick jag, Filippa och Elvira hem till Filippa och lagade mat och sen kollade vi julklappar. Mötte upp de andra tjejerna och tog en fika och myste, pratade och skrattade. Tack för att jag har er mina fina vänner! (Emma också! som inte var med idag tyvärr..)

Här hemma har jag fixat det sista inför julen, packat in julklappar, gjort julgodis osv. Ska packa snart också, åker till mormor och morfar vid tio imorgon.. alltid lika tidigt haha. Detta inlägget hittade jag i utkast, älska det.. aja, publicerar det bara för att. Från i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0