Efter nåågra dagars uppehåll, HEJ

Inte skrivit på ett tag, har varit hos mormor och morfar över jul och inte orkat bry mig om att sitta vid datorn eller ens tänka på att uppdatera här. Förlåt för det men nu ska jag skriva lite kortfattat om min julhelg!

Har haft en mysig långhelg hemma hos mormor och morfar med släkten, vi har gjort det ena och det andra. Julafton var mysigt men också konstigt, kändes konstigt att det inte var någon snö så man fick ju ingen julstämning alls när man kollade ut! Men det blev bra ändå, fick rätt bra julklappar också, fick detta:

  • Pengar
  • Presentkort
  • Lite krämer
  • En filt med armar, hehe skitbra!
  • Godis
  • Örhängen och ett halsbandssmycke
  • Lite skålar
  • Badbomber och badskum
  • Chokladreceptbok
  • Öisårskort
Igår var jag i Göteborg med lite goa tjejer och kollade rean, köpte en nyårsklänning, en tröja och en mascara. Är nöjd med köpen och bilder kommer förhoppningsvis upp senare idag. Lägger iaf upp två bilder från julhelgen, vi hörs senare! pusss



min fina morfar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0