snö?

När jag kollade ut genom fönstret imorse såg jag snö!! inte alls mycket men det var ju ändå snö! Har inte varit i skolan idag så har inte varit ute men alla säger att det var svinhalt ute, inte så himla kul kanske men.. ah, imorgon sägs det att det ska komma mer snö, vilket är bra på ett sätt så man får lite julstämning förövrigt så haatar jag snö hehe.

Anledningen till varför jag stannat hemma är för att mitt knä gör så hiimlans ont idag.. och eftersom jag bara har idrott och svenska så tänkte jag att jag lika gärna kunde stanna hemma idag hehe. Har bara segat idag vilket har varit skönt men också väldigt tråkigt. Vi hörs senare ikväll eller imorgon! pusssss


hittade en fin cambild som ni får njuta utav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0