Tråkiga söndag

Hatar söndagar, dom är alltid så otroligt sega! Och det är alltid lika jobbigt att inse att helgen är slut och att det måndagen bara ligger en dag bort.. Aja, idag ska jag tillbringa min tråkiga söndag med min inte alls tråkiga vän Alicia. Vi ska gosa ner oss framför oth och gråta lite, kommer bli skööönt. Hade för övrigt en skitrolig lördag igår! Slänger in lite bilder som jag hittade på mobilen imorse.. hejdå!









haha sista bilden är nog den äckligaste.. ser ut som ett berg! haha så tjock.. MEN, killen är ingen mindre än en kändis, guess who..? HAHA, tack för en grym kväll igår allesammans!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA IDOLBILDEN! HAHAHAHAHA FAN VA GOOOO. Älska Locksén <3

2011-12-04 @ 18:15:55
URL: http://admin.nextinfashion.se/emmastevens/
Postat av: alicia.

HAHAHAHAH älska sista bilden! sjukt jävla kväll. :D <3

2011-12-04 @ 20:31:33
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0