Dag 03 - Mina föräldrar

Min relation till mina föräldrar är ungefär som en "vanlig" relation från en tonåring till dens föräldrar. Jag bråkar lite då och då med dom, stör mig på dom men ändå tycker jag om dom. Jag bråkar oftare med pappa än med mamma och när jag bråkar med pappa är det verkligen så att vi kan bråka om exakt aaallt! det kan vara småsaker som att han tycker jag pratar för mycket i telefon även fast jag inte har något annat jag måste göra, ingen annan behöver telefonen eller om det inte ens kostar oss något! känns ibland som att vi bråkar bara för att bråka, liksom det börjar med en liten sak sen blir vi mer och mer irriterade på varandra och tillslut står vi och skriker på varandra.

Om jag bråkar med min mamma, vilket händer väldigt sällan. Så är det oftast att vi börjar tjaffsa och bitcha emot varandra, sen får någon utav oss damp och börjar skrika och det slutar alltid med att vi gråter och kramar förlåt. Haha, så ah det är en liten skillnad med att bråka med mamma och med pappa. Men får jag inte som jag vill blir jag sur och om någon bråkar med mig utan anledning klart jag bråkar tillbaka..? :(

har tyvärr ingen bild här på dem, men dom är söta! :D

Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen =)

aw tack sötnos! =)

2011-02-04 @ 07:54:59
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0