godmorgon!

Hade en seg och go morgon fram tills nu, pappa kom precis hem och blir sur på mig direkt. Att han aalltid ska hitta något att hata mig för, känns iaf som att han leter efter anledningar till att göra det.. Vad rör det honom om jag sitter i morgoonrock och äter frukost nuu? jag har lov och då är det normalt att sova länge osv, jävla dummis är han. Tror han har en dålig dag, hur som helst har han gjort min dag dålig nu också -.-

Jag får försöka ignorera han och dricka upp mitt kaffe - förhoppningsvis gör det mig gladare! Planerna för dagen är att plugga lite granna och sedan träffa andréas. btw, tack för dagen igår tjejer! :)

vissa är snyggare än andra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man vara stygg ?

Mamma kanske behöver ta bättre hand om pappsen :)

2011-02-22 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0