hemmaaa från sthlm!

ni visste inte att jag var i sthlm i helgen baaara för att jag inte hann lägga upp ett inlägg innan jag åkte.. :( åkte i fredags vid typ tolv, jag och mamma åkte bil i typ sex timmar till min söta kusin och hans föräldrar. Tillbringade hela helgen där och det var trevligt! 

i lördags var vi på ngn grej och sen kollade vi runt i affärer, fick med mig två par jeans och en kofta (y) på kvällen passade jag och mami emrik, min tre-åriga kusin och vi kollade på melodifestivalen hah det var mysigt :)

och igår gick jag och min kära moster på en sminkkurs som jag fick av henne i julklapp, lärde mig att applicera ögonskugga vilket jag velat lära mig läänge, får se om jag lyckas göra det hemma själv också..

helgen var mysig och det var kul att träffa moster, hennes man och emrik hehuu. det enda som var liite jobbigt kanske var väl att jag inte fick sova länge på mornarna eftersom emrik kommer in, sätter på en julskiva, höjer till högsta volym och ba "nu ska du gå upp!" och sen går iväg... SNÄLL KILLE!

aja, nu ska jag mumsa vidare på min polkagris och ringa filipppoo - pusshej! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säkert någon så kallad "vuxen" som givit killen uppdraget emot en belöning...

2011-02-28 @ 16:32:22
Postat av: Anonym

Nått att tipsa dina släktingar/vänner i Stockholm om: www.kulturnattstockholm.se

2011-04-03 @ 23:37:55
Postat av: Anonym

Hehee, lite mer kultur i Stockholm:

Lust & Last - Nationalmuseum

http://www.nationalmuseum.se/sv/Besoka-museet/Utstallningar1/Aktuella1/Lust-och-last/

2011-04-04 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0