min daaag!

har haft en supermysig och bra dag med nea idag! :) började med att jag vaknade med henne och filippa hemma hos filippa, sen gick vi till stan - filippa till sin mor och jag och nea gick och kollade runt lite. Vi lämnade in neas mobil på lagning och när vi var påväg till storken hittade vi 120 kr på marken (y) vi bestämde oss för att ta en fika så vi stannade på espresso house ett tag och snackade en massa. 

senare drog vi till maxi och storshoppade, haha! hittade en massa fynd, men orkar inte skriva allt här (a) hade iaf en bra dag med neaa, träffas inte så mycket nu för tiden så när vi väl gör det blir man ju glad hehu! :D 

nu sitter jag i mitt aaaaskalla rum och äter ost (haha..), babybel är typ det goaste som finns! dock lite tjockt..? meen, det orkar jag faktiskt inte bry mig om :D just för att jag inte bryr mig nånting bjuder jag på två fina bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Instämmer helt i vad du säger om osten!!

Enda konkurrent, när det kommer till den här typen av ost, är rökt ost(som kan vara svår att få tag på i Sverige, för egen del plockas det upp på Tallinks östersjöbåtar ifrån STH).

Kul reklam: http://www.youtube.com/watch?v=ut-EtUn0mcU

2011-03-02 @ 23:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0