nu kommer lite hiss & diss!


Flight Of The Conchords
Denna serien är seriöst den bästa som finns! Serien kan få mig att le vilken sekund som helst, spelar ingen roll om jag är ledsen, arg, sur eller asglad. Skrattar alltid lika mycket ändå, I just löööv it!

haha, detta är såå min humor!

Bebisar!
satt en supersöt bebis och log och skrattade mot mig idag på bussen och det går verkligen inte att inte le, hur fult det än ser ut så går det inte att sluta haha! well, den sötnosen gjorde iaf min dag :)

Vinter
aaah, jag får damp på vintern nu! den har varit för länge och jag hatar att gå runt att frysa en massa :( jag längtar så sjuuukt mycket tills man kan gå ut i shorts och linne, utan att frysa det minsta!

Äckliga gubbar på gymet
eller okej, dissar äckliga gubbar överhuvudtaget. Men dem som är på gymet är väldigt vidriga också.. dem kollar på en när man tränar eller bara när man går förbi dem, dem råååkar bara träna maskinerna som är brevid en och måste stöna överdrivet samtidigt som de kollar på en - aaah, jag dör vad vidriga dom är.

typ idag var det en gubbe, han var typ 60 år. Han kollade på mina ben heeela tiden, och det var inte diskret heller.. sen "följde" han efter mig till varje maskin jag skulle göra, bläblääää äcklig gubbe. Blir bara så äcklad.

Kommentarer
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Vi på spelandet.se skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:) Det är en online flashspel sida med över 770 roliga onlinespel som dina besökare garanterat skulle älska:) Eller så får du gärna skriva ett inlägg om våran sida också:)



Vi kan självklart länka tillbaka till din blogg om det skulle vara så!



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a> Är länken du kan lägga in i sådana fall!



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-03-01 @ 03:35:48
URL: http://spelandet.se/
Postat av: Anonym

Din kommentar om Bebisen var allvarligt lika gullig och betyder att du går ifrån tonåren emot en ung kvinna som börjar få moder känslor. Kanske bäst att du raderar den här kommentaren då du nu kommer att börja förlora vänner, du börjar ju att bli seriös...usch! :)



Gällande vintern, killarna väntar också på (shorts och linne), kanske framförallt snuskisen i nästa stycke.....



Men nästa stycke är däremot alldeles för allvarligt för att skoja om:

http://www.tjejjouren.se/aktuellt/pressmeddelanden/landets-unga-tjejer-vill-slippa-ta-ansvar-valdet-4756



http://www.tjejjouren.se/aktuellt/nyheter/omrostningen-ar-avslutad-4684



Om man “går på” på det här sättet som du beskriver emot en tjej som man inte på något sätt känner, så är det total respektlöshet. Då är det verkligen enbart din kropp och inget annat han stönar efter. Det är helt riktigt då som du skriver ett respektlöst äckel. Beklagligt nog finns det dock många tjejer/kvinnor som kommer att tolka det här till en komplimang och på olika sätt belöna det. Äcklet visar sig, går på och är inte blyg. Män som har lite hyfs kommer däremot så fort det bara passeras förbi en tjej/kvinna som är låt säga åtminstone 10-15 år yngre, stirra ner i backen för att inte riskera att bli uppfattad som äcklet.

2011-03-04 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0