Dag 02 - Min första kärlek

jag har bara varit riktigt kär tre gånger, första gången jag var det var 2009. Jag började snacka med en kille, Calle Edh hösten 2008 och vi snackade konstant i flera månader. Vi smsade, snackade i telefon, chattade osvosv. Vi kunde inte träffas eftersom vi bodde 30 mil ifrån varandra, han bodde i Motala. Under tiden vi snackade, under alla månader vi höll kontakt skapade vi ett band i mellan oss, jag började fatta vad jag egentligen kände för denna killen. Trots att vi aldrig hade träffats kände jag att jag verkligen tyckte om honom, han fick mig att må så jävla bra och jag saknade honom även fast vi aldrig hade träffats.. 

I april 2009 kom han till gbg, jag drog dit med Annie och vi träffade Calle och hans kompis Ludvig. Skulle det varit 2009 skulle jag sagt att det var den bästa dagen i mitt liv. Jag var överlycklig, äntligen fick jag träffa min prins, jag fick äntligen känna hans hand i min. Dock var det bara en dag, den kom lika snabbt som den försvann. Och efter detta insåg jag också hur jävla falsk han var, han fick inte det han ville och därför brydde han sig inte mera. Han var bara ett svin som var ute efter sex, som tur var hade jag övertalat honom att han inte fick ta min oskuld då och den fjärde april blev som den blev. 

Vi snackade inte lika mycket som vi hade gjort innan vi träffats, detta gjorde allt så mycket jobbigare för mig. Eftersom jag var så otroligt kär i honom visste jag inte vad jag skulle ta mig till när han inte verkade bry sig om mig. Det var verkligen så att han gillade mig på sina egna villkor typ, han bestämde när han kände för att tycka om mig. Han bestämde hur allt skulle vara och eftersom jag var helt såld så kunde han få mig att göra vad som helst..

det tog mig nio månader att glömma honom, att tänka på honom på ett annat sätt. Och vägen dit var ett helvete. Hade aldrig mått så dåligt pågrund utav något/någon innan. Nyår 2009/2010 tillbringade jag i spanien och för dom som inte visste så betyder "calle" gata på spanska. Så hans namn stog i varenda jävla gathörn vilket gjorde att jag påmindes om honom hela tiden.. då bestämde jag mig för att verkligen glömma honom, jag gick ut en kväll ner till stranden, skrev "no more calle" i sanden och såg vågorna spola bort det. Och hur töntigt det än låter så kändes det så jääävla gött. Jag kunde gå runt på stan och kolla i gathörnen med ett leende. För jag hade kommit över Calle, jag hade slutat tänka på honom som en pojkvän. Jag hade börjat må bra igen.

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig och att du haft en trevlig söndag! :)

Kram!

2011-01-30 @ 17:31:02
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Anonym

Ja e inte judisk, men älskar ändå den judiska sången Tum Balalaika:

http://www.youtube.com/watch?v=9R7gQ4PAf-w&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXenErSfrFW9pBXhVtYqZ2jB

Min första kontakt med melodin var ifrån en kassett med Ivan Rebroff:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ivan_Rebroff

En kärleks sång som handlar om en pojk som söker en intelligent flicka att gifta sig med som ska ha svar på alla livets viktiga frågor:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbalalaika

Ja bara tänker hur mycket mer moget och utvecklat detta är emot att ställa sig upp och skrika:

-Tuttar klockan 12 (Rakt fram).

I vår kultur pratar vi om att bakom varje framgångsrik man står en stark och

intelligent kvinna.

Nu tar vi den på ryska också:

http://www.youtube.com/watch?v=khH_2yhTIHI&feature=related

2011-03-10 @ 15:13:48
Postat av: Anonym

Nu var jag lite klantig, rätt ska vara rätt, den sista videon är på ukrainska och inte ryska.

2011-03-10 @ 23:05:30
Postat av: Anonym

Bara för att du gillar barn:

http://www.youtube.com/watch?v=Ok5NyVEls_M&feature=related

2011-03-11 @ 21:25:50
Postat av: Anonym

Jag har INTE, INTE, INTE fått Tum balalaika på skallen:

http://www.youtube.com/watch?v=_k1x1TJG5Sg&feature=related



Jag tänkte, men Motala måste ligga bra mycket längre bort än 30 mil ifrån Alingsås. Som en sann Stockholmare hade jag bara missat att Motala inte

ligger i Dalarna :)



Grytvantar är bra när man är uppe på nätet.

Med några mjuka grytvantar så smeker man mottagaren, gör personen inte illa, men samtidigt slipper man själv att bli bränd.



Stockholmare ska alltid vara värst, jag brände mig för ett x antal år sen på en tjej bra mycket längre bort än Dalarna :), Warszawa/Polen 94 mil

fågelvägen. Problemet var att hon bränt sig på en kille lik den du beskriver, använda mig för att läka sina sår, samt att jag då inte förstod det.

När hon vaknade upp ur sin värld så ändrade hon helt vilja, målsättningar och sätt att vara på...

2011-03-13 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0