ngn är grym på att blogga..?

förra veckan orkade jag verkligen inte blogga, var trött när jag kom hem på kvällarna + att jag kom hem typ sent varenda dag ;o men aaaah, vill ni veta en sak? :D:D:D:D (det vill ni) jag fick mvg på mitt arbete om barnkonventinonen, omgomgomg JAAAG, MVG? helt cp. bara fått det i tyska, aldrig i ngt annat ämne såå detta var awesome hehe (a)

och jag har kommit på en sak, att det är bättre att vara lite osmart och få mvg ibland än att vara hypersmart och få mvg hela tiden. för då blir man ju liksom inte glad när man får mvg efter mvg, nu som det är för mig blir jag ju överlycklig när jag lyckas få till ett mvg. klok jag äär. 

nu sitter jag och pluggar matte, går sämst. har prov på onsdag OCH FREDAG!!! som jag fick reda på idag, trodde bara det var på onsdag jag skulle ha med iiicke! del ett och två tydligen, greaat! -.- 


DÄR ÄR JU JAG, MAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0