sista dagen på lovet! o:

hehe ouups, inte uppdaterat på några dagar (a) men aah, i lördags var det meningen att jag, nea och elin skulle vara så tuffa och åka snowracer bakom deras pappa när han körde ngn slags motorcykel, meeen det var typ ingen snö på vägarna så det blidde inte så :( vi drog in till stan på kvällen och träffade filippa, fulade oss några timmar. senare kom elvira också! åkte hem vid tolv ungefär, åt och sen nanade jag.

igår träffade jag ääntligen andreas, det var meningen att vi skulle ha en pluggdag och ah, det gick ju bra.. får räkna dom där tio sidorna i matteboken idag ist haha! förresten så hade vi varit tsm i en månad igår hehu, puss på det!♥

tyckte att jag borde gått upp tidigt idag eftersom jag ska upp sex imorgon.. så jag satte klockan på halv elva, vaknade då och stängde av, somnade om och vaknade tolv sen. så bra gick det -.- aja, får se det som att jag njöt av sista lovdagen ist, hehu :D

men nu måste jag klä på mig liite, mamma ringde och sa att det skulle komma ngn antenn-gubbe som skulle fixa tven som typ cpaar. inte så kul att visa mig halvnaken för honom liksom, hehuuuu så ah, hejdo =D

HAHAHA, söt bild jag hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0