fjärde januari!

inte varit hemma så har inte kunnat uppdatera häär, men nyårsafton var awesome! med gött folk osv :D vaknade den första januari hos min kära alicia persson och vi orkade väl inte göra så mycket under dagen, drog till maxi, köpte glass (b&j såklart!) sen åkte jag hem och chillade resten utav dagen.

i söndags åkte jag till gymet med jennifer och efter det åkte jag hem till emeli och tillbringade natten där :D igår chillade vi maassa, kollade lite filmer och bara tog det allmänt luugnt (y) 

igår fick jag också världens förkylning, har hostat lite några dagar men igår blidde jag aaassnuvig och jag orkade knappt göra ngt igår, kände mig heelt död! :( tror jag hade feber inatt också, gaah detta suger! jag orkar inte vara sjuk igen :( 

ska gå och hämta min b&j nu, men först ta en alvedon.. bläää!

gjort slut på två paket på koort tid.. min näsa tycker inte om mig.
/emotilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0