aaaastrött!

Jag är verkligen helt slut! Eftersom jag gick och la mig så sent natten till idag har jag varit helt seg hela dagen idag och i slutet av matchen ville jag bara somna! haha, solen stekte ju på i princip hela matchen så den blev man ju också trött av haha :( 

Men matchen var grym! Vi var helt klart mycket bättre än Husqvarna under hela matchen och det var en sån jäävla skön seger efter att ha förlorat emot dom förra gången och idag spelade Öis verkligen bra! Två mål i första halvlek och ett i andra så matchen slutade 3-0 till Öis, bra jobbat!

Kom hem vid halv tio, åt lite paj och så har jag suttit lite här också. Men ska alldeles straxx sova, det kommer bli aaasgött!


bild från Rhodos, lovar att jag ska visa fler bilder! har bara inte fått alla än.

Kommentarer
Postat av: Conny

Om man vill träna på att vara en besserwisser:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Besserwisser

så kan man säga att den här bilden skulle kunna ha varit tagen framför vilken husvägg som helst.



Ok ok ok, Rhodos ! :)

2011-08-01 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0