Första Juli

Ny månad idag vilket betyder:
- tyyp två månader kvar av sommarlovet (lite mindre)
- fem dagar kvar till rhodos!
- jag får byta blad i min snygga-killar-kalender hehe
- Mamma & Pappa får semester

Om jag hinner ska jag kila iväg och träffa sötnosarna Emeli och Alicia idag, men vi får se. Sen ikväll ska familjen ut och äta på Musses som är en resturang här i Alingsås, för att typ "fira" mamma och pappas semester haha, dom är roliga. Menmen, älskar att äta ute så tummen upp för det!

Somnade förvånatsvärt bra inatt, min brända kropp störde mig inget alls woho! gör fortfarande ont men det börjar bli brunt faktiskt :) skönt att det är mulet idag, så jag inte behöver vara ute i solen mer haha..

Kommentarer
Postat av: Conny

Stället kanske värd en länk http://www.mussesgrillhouse.se/

(?)



Extra roligt blir det när man tänker på att Grekland och Turkiet inte direkt är polare...Svensk diplomati (?)

2011-07-01 @ 22:47:37
Postat av: Conny

Om du skulle hitta ett internetcafé så gissar jag att en musikvideo skulle ge föga nöje ? :)



Jag får väl ta och roa dig istället med att jag gillar att du har en “snygga-killar-kalender“ !

Jag menar på ett positivt sätt. Har alltid gillat när tjejer/kvinnor tar för sig!

Bra / coolt !

2011-07-07 @ 02:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0