Här kommer anledningen till varför jag inte bloggat idag

Vaknade vid tolv, segade i mig lite frukost och fortsatte min packning lite smått fram tills klockan blev två då jag och familjen åkte iväg till Landvetter och sa hejdå till bror, han ska iväg till Japan nu i tre veckor framöver och jag kommer faktiskt att sakna honom!

Jag kom precis hem efter att ha varit en sväng på maxi och köpt lite gosaker osv hehe, ska fortsätta packa hela kvällen och hoppas på att jag inte glömmer ngt. Svårt att veta hur mycket/vad man ska packa ner, kan ju hända att jag får med mig en del saker hem från Rhodos också.. aah, hatar verkligen att packa och jag packar ALLTID för mycket.

Är ganska stressad osv för tillfället så vi får se hur jag klarar av kvällen. Ska iaf springa och kolla om mina kläder som jag tvättat torkat nu och leta efter en väska, längtar tills jag sitter på planet så att jag kan andas ut!


suuupertrött!

Kommentarer
Postat av: A sweet new blossom of humanity

Ska du åka någonstans?

2011-07-05 @ 19:56:45
URL: http://infant.blogg.se/
Postat av: Conny

Lämnade nyss Allsången på Skansen å Håkan Hellström m.m. som vart ett ovanligt bra/lyckad kväll/sändning.

Så härligt att se hur Håkan fortfarande får de nykläckta tjejerna att flabba :)

Vad, jag vill säga, viktigt att ta en paus, kanske med en kopp kaffe, då och då även om det är mycket att göra. Annars blir man bara trött och sur (I värsta fall på varandra).

2011-07-05 @ 21:26:01
Postat av: Conny

Ps. i värsta fall är svaret på "A sweet new blossom of humanity":S kommentar att du och ditt bagage har olika slutdestinationer :)

2011-07-05 @ 22:32:24
Postat av: tilda

fin blogg du har :)

2011-07-05 @ 23:08:01
URL: http://holesom.blogg.se/
Postat av: tilda

SV: åh tack ! :)

2011-07-05 @ 23:26:35
URL: http://holesom.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsvej :) har frågestund på bloggen, kika in och lämna även en fråga om du vill ! :)

2011-07-07 @ 14:54:47
URL: http://emmmaaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0