hehe, ouups

Skrev att jag skulle skriva på bloggen när jag kom hem ifrån gymet men det gjorde jag inte.. här kommer anledningen; efter jag tränat åkte jag och mamma och handlade och direkt när vi kom hem åt vi lite och sedan åkte jag ner till alicia och hjälpte henne med lite saker innan alla andra tjejer kom och vi hade en lite myskväll med mat, tjat och xbox hehu! 

Nanade där inatt och segade där ett tag idag innan jag drog hem. Här hemma har jag varit så duktig och städat mitt rum och baaara segat med datorn och det tänker jag fortsätta göra resten av kvällen! :)


En bild som fick mig att skratta massvis! Filippa målade en dinosaurie hahaha, så söt!

Kommentarer
Postat av: Conny

Konstaterar att vi lever i olika världar/verkligheter och konsekvenser gällande att följa ordet / hålla löften.... men önskar dig en trevlig resa till Lysekil för det!

2011-07-23 @ 02:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0