Hemma i kalla Sverige :(

Inte lite kallt det är här eller?? Ta mig tillbaka till Rhodos tack! Saknar redan Rhodos en massor och jag kom hem igår vid åtta-tiden, sjukt. Hade det verkligen awesome där nere. Varje dag var det 29-40 grader varmt så vi solade och badade varje dag! Vi gick också några rundor på stan och shoppade lite, chillade och flummade som vanligt.

En dag åkte vi till Turkiet över dagen och Prutade till oss en massa fina saker, det var askul att pruta haha! En vecka gick fort och vädret här i Sverige gör mig bara ledsen buhu :( Kommer lite bilder från resan senare idag eller imorgon! 

Dagens planer är att träffa Linnea och Elvira, drar antagligen till Borås ikväll och kollar på Veronica Maggio! Men innan jag träffar dom ska jag kolla alla bloggar jag inte kollat på länge osvosv, mycket man missar under en vecka.. 



Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg :)

2011-07-14 @ 14:21:00
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Conny

Välkommen hem Tilda!

De sista 2 dagarna känns kalla, även om det är 22-23 grader. Men innan dess har det varit varm också här.

Det tar sin tid att “återhämta sig” eller kanske snarare återanpassa sig ifrån dvs nöjen.

Själv försöker jag återanpassa mig ifrån gårdagen, då vänner/släktingar var tvungna att påminna mig om min födelsedag. :)

Lycka till! :) Trevlig kväll !

2011-07-14 @ 15:54:27
Postat av: Conny

Lyssnar man återigen några gånger på den här:

http://www.youtube.com/watch?v=08e9k-c91E8&feature=player_embedded

fattar man att man (förr eller senare) måste (på gott och ont) hitta tillbaka till vår verklighet:

http://www.youtube.com/watch?v=oEikLe7FsDE



2011-07-15 @ 01:08:13
Postat av: Conny

Ibland är det så där att kroppen har kommit hem (ifrån typ Grekland) men allt annat behöver längre tid att komma hem.

2011-07-17 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0