ligger och segar och ska snart sova!

Ligger nu i sängen och segar som vanligt på kvällarna då jag är hemma haha.. hade en superkul kväll igår hos Alexander! Sov hos Elvira sen och imorse blev det frukost vid ett-halv två hehe. Så vi kom inte in till stan förens vid halv fem då jag träffade Sara. Vi tog en fika och pratade om allt vi inte hade pratat om sen vi sågs senast.

Kom hem vid åtta, har ätit och latat mig sen dess och ska alldeles snart sova! Imorgon blir det shopping med mamma och utgång med tjejerna på kvällen, puss och godnatt!

här kommer tre bilder från gårdagen.




Kommentarer
Postat av: Conny

Sista bilden: Vad i xxx gör mitt samhälles invånare hos dig? (Liknar mina grannar en sen fredagskväll) :)

http://www.youtube.com/watch?v=XMWwzEl73j4&feature=youtu.be



2011-07-29 @ 02:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0