Lite hiss & diss!


Grillat!
På sommaren grillar min familj en hel del, och hur gott är inte det? vi grillar kyckling, fläskfile, lax, korv, grönsaker osvosv. Det är ju bara toppen att sitta ute under ett parasoll i värmen och äta go mat, det gillar vi verkligen!



Ost!
Jag tror inte att någon har missat min kärlek till ost. Kan äta i princip all ost (förutom mögel, get & brieost bläää), får aldrig nog. Jag äter det när jag känner för det och så mycket som jag känner för. Jag bara ääälskar det heh, ost ♥ mig


favoritosten! hehu.




Myggbett
Jag brukar inte få så mycket myggbett men nu de senaste veckorna har myggorna älskat mig och jag dör för att det kliar så mycker överallt! det finns ingenting bra med myggbett, dom kliar, är jobbiga, är fula, äckliga osvosv. H a t a r d e m!

Regn!
Vädret denna sommaren har inte varit något vidare, det fina vädret kom för bara några dagar sen men annars har det varit molnigt, mulet, kallt eller regnigt.. regn är seriöst något av det äckligaste jag vet. Det förstör ALLT! Det förstör frisyren, sminket, skorna (om man inte har stövlar då..), humöret och säkert fler saker!

Regnar det blir jag på dåligt humör direkt, verkligen haatar det. Och ibland då det regnar kommer det åska och blixtrar också, vilket jag är livrärr för så en stor tummen ner för det :(


Kommentarer
Postat av: Conny

Man slipper vattna.... Man brukar säga “. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder”.... "Det är inte kallt, det är friskt".... Ååååååh, vilket skit snack! :)

Låt mig gissa att du inte vill ha något Ur och skur ?

http://www.friluftsframjandet.se/for_barn/iurochskur



2011-07-31 @ 03:29:27
Postat av: Ch

Ja, verkligen gott med grillat!

gillat och färsk sallad och baguett= mums:)

2011-08-01 @ 16:05:45
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: papis

tänk positivt blommorna mår bra av lite regn haha

2011-08-01 @ 19:45:39
URL: http://www.papis.se
Postat av: ARNOLD

Du dissar inte brieost människa!!!!! Brie är ju en av de godaste ostarna ju. Det är brie man ska ha på kexet. Där med basta! Fast håller med dig om vädret. Har nog aldrig varit en såhär dålig sommar på länge.

2011-08-05 @ 02:10:10
URL: http://blodigaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0