Mot Göteborg!

Det blev en lång kväll/natt igår, kom inte hem förens vid fyra så är rätt trött nu.. Jag och Elin var grymma bartenders och hade faktiskt en väldigt rolig kväll men alla onyktra människor haha!

Idag har jag fixat mig och ska alldeles straxx åka ner till stationen och ta tåget till Göteborg. Ska kolla Öis - Husqvarna med Johannes och Viktor, det kommer bli awesome! Inte varit på Öismatch på ett tag så ah, det blir kul :)

Kommer hem vid halv nio-halv tio typ och då får vi se om jag orkar sätta mig vid datorn eller inte. Annars hörs vi imorgon! Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa, pusshej!


+ lite fix på håret och på med Öiströjan sen är jag redo!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin blogg :)

2011-07-31 @ 21:42:08
URL: http://ponyblog.blogg.se/
Postat av: Conny

Det är svårt att orka tänka framför datorn när det är varmt.

2011-07-31 @ 23:12:54
Postat av: Conny

Första Augusti !!!!!

Vist har sommaren rullat iväg fort?

Är väl vilken dag som helst dags för dig att gå å slänga något kul över din hemvändande bror ?



Kanske inte borde uppmuntra dig..... men skulle vara kul å se en bild på då ni jobbar bakom baren! :)



2011-08-01 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0