Natti!

Just nu ligger jag i sängen hos mormor och morfar och ska bana när som helst, är helt slut efter en lång dag och behöver sömn! Idag har jag först varit på stan en sväng och kikat lite, fick med mig ett supersött linne hem!

Senare på dagen var jag, mamma, pappa och moster på auktion, följde bara med för att jag aldrig varit på en auktion och för att jag inte hade något bättre för mig. Till en början var det faktiskt helt okej, stog ut och det var lite kul ändå men efter någon timme blev det bara långtråkigt och jag förstår inte hur fan jag lyckades sitta där i TRE timmar!! Herregud vad länge det är, och jag vet inte hur jävla många mattor jag såg..trots att ingen ville köpa mattor envisades han som ledde auktionen att visa matta efter matta, ah jag är sjukt glad över att det är över! Och nu måste jag sova för att kunna orka gå upp vid tio imorgon.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Conny

Så vidare det inte vara en långdragen vink att dra något gammalt över sig, så var det en klassisk test/prov på tålamodet. Men vad i xxx ditt tålamod (som är exillent/toppen) ska prövas för är för mig en gåta...... Kanske en felkoppling för att jag rensar gamla bilder på datorn hela dagen idag (?) :)

2011-07-26 @ 01:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0