Ouuups, dåligt bloggat!

Förlåt för dålig uppdatering men har inte varit hemma sen  jag senast bloggade. "Utekvällen" med familjen i fredags var supermysig och det var goo mat! Efter att jag varit där drog jag och träffade emeli och alicia och vi åkte och kollade på film och sen nanade vi tsm. 

Gårdagen var seg fram tills vid nio då vi drog på fest där det var mycket trevliga folk, gick ifrån den vid halv ett eller ngt och spenderade några timmar i stan och på donken med en massa kul folk :) Jag och Alicia kom hem vid fyra och somnade bums, sov väldigt länge imorse också och var sjuukt trötta och sega hela dagen haha :(

Har haft en bra helg och ska straxx sova och förbereda mig för en vecka som utan tvekan kommer bli heelt grym!



Kommentarer
Postat av: Conny

Bra att allt är bra. Tänk på inget annat än:

http://www.youtube.com/watch?v=zc5T3c-oAsY&feature=related



:)

2011-07-04 @ 01:29:41
Postat av: cattie

fin blogg! :D läs gärna min!

2011-07-05 @ 00:10:20
URL: http://catteen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0