Precis kommit hem!

För inte alls längesen kom jag hem från en go kväll med saknade personer, vi chillade, pratade och så som vanligt. Inte så mycket att skriva men det var kul och skönt att träffa alla igen! Igår var jag med Elin, Linnea och Elvira, vi hade ju som sagt tänkt att dra in till Borås och kolla på Veronica Maggio men regnet gjorde oss ganska otaggade så vi stannade kvar i alingsås ist.

Vi flummade runt några timmar och vid halv elva åkte Elvira hem och jag, Linnea och Elin hyrde två filmer och åkte hem till dom och kollade en utav dom - Trassel! den var faktiskt bra :D den andra filmen var vi för trötta för att se så den såg vi imorse ist, segaste ever men ändå rätt så söt.. Mina eftermiddagar med margueritte hette den :)

Nu är jag jävligt trött och ska nana inom tio min eller ngt, ska iaf avsluta inlägget här haha.. godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0