Rhodos ikväll, wohohoho!

Är ganska stressad och försöker att packa så lite som möjligt men det går verkligen inte, jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig en dag och en annan dag utan jag mååste ha med mig fem par shorts och trehundra olika linnen.. är iaf taggad på att åka och vet att det kommer bli aawesome!

Kommer inte blogga på en vecka dåva men om jag kikar in på ngt internetcafé där nere ska jag självklart uppdatera! Annars hörs vi om en vecka och då ska jag berätta aaallt! eller ah, allt som är intressant hehu :D



kolla vädret eller, älskar livet lite nu.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg :) Skulle bli sjukt glad om du kollade in och kommenterade min fotoblogg.



Kram ♥

2011-07-06 @ 18:37:26
URL: http://elifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0