It's fridaay!

Var som sagt i Borås idag med mamma, ingen superbra shoppingdag för mig, fick köpt ett par leggings och två läppsyl. Men provade en del saker men inget passade, lite segt eller? menmen, läppsyl är aldrig fel hehu!

Segar i sängen nu, sjukt hur trött jag är! Ska alldeles strax äta, blir grillat wohoo. Sen ikväll ska jag hem till Emma och bada Jacuzzi (ja, igen) med Elvira, Alicia, Emma och säkert några fler :) kommer bli en mysig kväll, får se om jag sover hemma eller inte. pusss



Kommentarer
Postat av: Conny

Du ser bra ut! Du ser också i bilden ut att må bra (Nästan lite ny kär). Men att dömma av inlägget som kommer 2-3 timmar senare, så var så då kanske inte riktigt fallet.....

2011-07-29 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0