är inte detta ngt av det sötaste ni sett?


Kommentarer
Postat av: Soffie

Tack!!!!

Tack för länken, de här gjorde hela min kväll! gud va underbar unge! hahaha

2011-06-19 @ 22:04:26
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Conny

Mobba inte grabben! Tro du han vill bli kallad för söt ??? Han är HÄFTIG !!

Trots hans ålder är han nog banne mig mer man än många...

2011-06-22 @ 12:56:59
Postat av: Conny

Det finns ord som får oss att smälta/rodna om vi känner att dom är sagda ärligt om oss.

Men många av orden skiljer sig ifrån pojken och flickan.

Flickan: fin/söt/snygg/vacker, intelligent/smart/duktig, speciell/unik:

-Du/Tilda, är en mogen ung kvinna som är smart, snygg och speciell! (Lovar, jag står för det!)

Pojken: stark/stor, häftig, på olika sätt erövrande “Finns ingen man som uppvaktat mig som du”, “Ååååh, va stoooor å skön” :)



Kul! Men poängen med kommentaren är om förskolornas genustänk verkligen kan ändra på det här?

Kan man få en tjej att känna sig speciell med “Ååååh, va stooor å skön” :) LoL

Å få pojken att känna sig speciell med “Va söt å mogen du är” :) LoL

2011-06-22 @ 14:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0