100 frågor - liite uttråkad är jag nog.

1. Tre namn jag lyssnar till: Matilda, Tilda
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag för det mesta är positiv.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är sämst på att spara pengar..
4. Detta är jag rädd för: Grodor, djupt vatten, mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kramar och musik.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Äta leverpastej, sjunga, såra någon jag älskar med mening.
7. Detta tycker jag om att göra: Shoppaa, umgås med mina vänner, ÄTA!
8. Detta vill jag göra just nu: Sola, äta thai, mysa 
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, rolig, kan visa känslor
12. Är jag kär just nu? nej
13. Jag vill gifta mig: jaa, i framtiden :)
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: myyycket! men t.ex. hoppa fallskärm, resa runt i världen, bada i coca cola, köra lerbrottning och andra cpsaker :D
15. Min käraste ägodel: Alla mina älskade läppsyl
16. Något jag vill ha i present: pengar är alltid bra!
17. Detta har jag på mig just nu: Shorts, linne
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor!
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop, rock
21. Favoritlåt just nu: Nördar Lipstick - Jedward hehe..
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: IOS kaaan vara kul, ibland. Engelska, Matte och resten suger juu.

23. Stjärntecken: VÅG!
24. En bok jag älskar: läser inte böcker.
25. En film jag älskar: Sleepless in Seattle
26. Tv-program jag gillar: Top model
27. Favoritdoft: Nybakat bröd, mm!
28. Detta äter jag gärna: Lasagne!!
29. Dricker helst: Mer, kaffe
30. Favoritgodis: Sura godisar, choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Kina, Portugal, USA
32. Färg på mina ögon: Grööna
33. Min längd: 168,5
34. Jag tror på: Ödet sometimes, hehuu
35. Jag spelar: Smurfvillage ;pPPPppppP
36. Person jag beundrar: Morfar
37. Så här bor jag: I ett hus i Alingsås
38. ??: va? :)
39. Det här tänder mig: Långa, snygga, solbrända killar kanskää.
40. Det här gör mig avtänd:
gulligull i stora mängder (typ gumman, ååh puttinutti)

41. Favoritfärg: Rosa, vit
42. Favoritcitat: Om livet ger dig citroner, gör saft! mohaha
43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte skrivaa
44. Bästa present jag fått: Något jag önskade mig antagligen :)
45. Senast köpta skiva: Oj, det var så längesen så jag minns inte.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet inte, vissa dagar är jag nöjd med min mage. 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina lååår, I die. 
48. Udda förmåga/egenskap: röra tummen på ett knasigt sätt haha.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Något mysigt och sött ELLER något som alla är rädda för hehu! :D
50. Vad lyssnar du på just nu?: Yellowcard
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Sovit, ätit, pluggat
52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma - Lysekil, Pappa - Hönö
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Dunno
54. Vilken är din favoritrestaurang? Alla där man kan beställa lasagne 
55. När badade du i en pool senast?: i höstas, simhallen men klassen haha
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja
57. Hur många barn vill du ha?: ett eller två.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ dansband, growl och sånt när man inte hör vad de sjunger.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nej, kan ingenting om såntdär.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Massor!
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja
62. Har du busringt någon gång?: Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej, eftersom jag inte ens har ngt körkort.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Aldrig!
66. Har du en egen trädgård? Well, familjen har ju en.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: draktämjaren!
68. Kan du alla orden i nationalsången?: kaanske, inte säker ;o 
69. Badkar eller duschkabin? bådeoch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: iingen aning.
71. Favoritpizza?: vezuvio m kebabsås eller calzone!
72. Chips eller popcorn?: chips tror jag
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: haha nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äpple, helt klart.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: måste varit SS eller grillspettet med ngn av mina närmaste!
78. Favoritchoklad?: Marabou apelsinkrokant, mums
79. När röstade du senast?: Rösta på vad? :(
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Förra sommaren haha..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nope
82. Är du bra på matlagning? om jag kan det jag lagar, är sämst på att läsa recept.
83. Klarar du att tanka själv?: aldrig testat men det borde väl inte vara så svårt..? :o
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: haha nej
87. Vad var det senaste du handlade?: Kakor, glass och juice hehe.
88. Har du kräkts offentligt? Nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Bådeoch så klart
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
91. Har du ringt något betalnummer?: fattar inte vad det är 
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Morfar, dock var det väldigt längesen.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: normalt antar jag?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: några från mamma, alicia och ett väldigt vackert ifrån john & filippa hahaha!
96. Vad har du i din väska?: plånbok, smink, deo, tabletter, näsdukar osvosv.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Smsar och spelar spel på mobil eller iPad hehu.
98. Vad är du tacksam för idag?: Alla mina underbara vänner.
99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla som vill


Kommentarer
Postat av: Conny

1. Har du inget andra namn ?

9. Å vad är den bästa lyckan ?

10. Man kan vara ensam även då man har 1000 människor runt sig.....

27. Det där med dofter tänker man på i affärerna. Använder sig av olika dofter för att få folk att handla mer.

31. Se upp för Portugal dom kan inte göra goda efterrätter å godis ! :)

34. Säger “Cpsaker” å får yrsel dagen därefter.....

39. http://skrikut.com/kulonline.se/index.php?/Frackisar/cowboys-behaller-hatten-pa.html

41. Passar dig!

58. Logiskt att du inte gillar svensk dansbandsmusik då du inte gillade gulligull i stora mängder. Håller också med dig . Beklagar dess till föräldrar som daltar för mycket med sina småbarn och därmed hindrar dom ifrån att utvecklas, typ gör allt för dom.

66. Folk boende i villa börjar sakna trädgård när / om de flyttar till lägenhet.

72. Ska det vara popcorn ska de vara färska.

91. Betalnummer = telefonnummer man ringer för att erhålla en tjänst som kostar en slant. Mest kända är väl sex/dejting nr.

92. Beror på varför man blev EX med någon.

2011-06-11 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0